Stonehaven & Penzance

Discussion in 'Pipe Tobacco' started by Bullwinkle, Jun 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bullwinkle

    Bullwinkle Active Member

    Joined:
    Dec 27, 2009
    Messages:
    1,211
    picked up 8oz bags of each within the last hour at pipesandcigars..
     
  2. Puff The Magic

    Puff The Magic Active Member

    Joined:
    Mar 15, 2010
    Messages:
    4,099
    I guess they must have gotten in a shipment. That's gonna blow all the "hi-bidders" on the bay right out of the water!

    Thanks for sharing Bullwinkle. I bet it'll all be gone shortly.
     
  3. user0003

    user0003 Well-Known Member

    Joined:
    May 8, 2009
    Messages:
    8,133
    Na.... it's just going to end up on ePay.
     
  4. jpberg

    jpberg Moderator Moderator

    Joined:
    Feb 9, 2010
    Messages:
    11,045
    I know three pounds of Penzance is gone.
     
  5. BluesGuy

    BluesGuy Member

    Joined:
    Feb 27, 2010
    Messages:
    304
    Anyone want to bet good money they are out by the time I get of work today.
     
  6. Rugbysh9

    Rugbysh9 Active Member

    Joined:
    Sep 22, 2009
    Messages:
    3,507

    Already out of hte 8 oz. bags, just checked as I would have taken at least 2 of em
     
  7. ryan65

    ryan65 Member

    Joined:
    Jun 5, 2010
    Messages:
    637
    I happened to see this post early this morning and was going to buy it but changed my mind because I'm pretty stocked in tobacco at the moment lol I will wait for tins to be available so I can try it out before grabbing 8 ounce bags.
     
  8. cigarsarge

    cigarsarge Active Member

    Joined:
    Jun 13, 2010
    Messages:
    1,253
    I tried to order...Same thing.
     
  9. Bullwinkle

    Bullwinkle Active Member

    Joined:
    Dec 27, 2009
    Messages:
    1,211
    great service from pipesandcigars.. I ordered after 8pm Monday evening, got a call from them to double check something Tuesday moring, package shipped Tuesday afternoon and was delivered to my door step Thursday about 1pm. No shipping $$$ and no tax. Multiple 8oz bags of Penzance and Stonehaven plus a few different PS aro's.
     
  10. user0003

    user0003 Well-Known Member

    Joined:
    May 8, 2009
    Messages:
    8,133
    Nice haul, Dude!

    I've always had excellent service from them as well as Smoking Pipes.
     
  11. Puff The Magic

    Puff The Magic Active Member

    Joined:
    Mar 15, 2010
    Messages:
    4,099
    Lil Brown Smoke Shack has some in bulk of both.......better hurry! :dunno:
     
  12. ryan65

    ryan65 Member

    Joined:
    Jun 5, 2010
    Messages:
    637
    :dunno: and yet no tins just bulk.....
     
  13. Puff The Magic

    Puff The Magic Active Member

    Joined:
    Mar 15, 2010
    Messages:
    4,099
    Wanna split a bag? I'll go in halves but we gotta act quick. You in?
     
  14. ryan65

    ryan65 Member

    Joined:
    Jun 5, 2010
    Messages:
    637
    yah I'm in! :dunno:
     
  15. Puff The Magic

    Puff The Magic Active Member

    Joined:
    Mar 15, 2010
    Messages:
    4,099
    Cool! I just ordered "our" bag. Work out the details via email if that's ok. You'll be getting 1/4 lb at the price of a tin basically. "That" is the way to go..............Tin?!!! I don't need no stinkin' tin! :dunno:
     
  16. Deckard

    Deckard Active Member

    Joined:
    Jan 29, 2010
    Messages:
    2,122
    Wish I thought of that.
     
  17. Puff The Magic

    Puff The Magic Active Member

    Joined:
    Mar 15, 2010
    Messages:
    4,099
    It's still in stock at LBSS. And an ebay auction is closing shortly.........some "Tardo" is paying $70+shipping and there's still time for a "Tardo Bidding War"..........gonna be fun if you're watching.

    I watched some sniping going on in the recent auction where an estate cellar was being liquidated or "moved".......(stolen toby?........could be if thieves were smart, nah, wouldn't happen, errruhh would it?) Anyone keep their stash in their gunsafe? :0laugh:
     
  18. Puff The Magic

    Puff The Magic Active Member

    Joined:
    Mar 15, 2010
    Messages:
    4,099
    $77+shipping! It's worth that (if ya didn't know it was at LBSS for 1/3 of what he/she paid). I'll admit, I too was in his/her shoes a while back and paying whatever for something I could have tracked down through an etailer. Never used to go anywhere but the b&m's except an occasional order through Georgetown Tobaccos (that was at least a decade ago, maybe more).

    And YES, there was last 40second sniping on this one too btw.
     
  19. ryan65

    ryan65 Member

    Joined:
    Jun 5, 2010
    Messages:
    637
    ha! I paid less than that last week on the bay for a vintage dunhill estate lol In the process of restoring it to smokability - pics will be up shortly :thumb:
     
  20. hagbard

    hagbard Member

    Joined:
    May 23, 2010
    Messages:
    139
    I can't seem to find this stuff at LBSS. Could someone point me too it?
     
Thread Status:
Not open for further replies.